2011. július 11., hétfő

Katherine Center:Szépségtapasz


Azt vettem észre,hogy manapság egyre inkább jellemző a könyvekre,hogy nagyon is elhatárolódnak,rétegeződnek,vagyis teljesen világos,hogy egy-egy adott könyv kinek is íródott.Persze még így is belefuthatunk egy olyan történetbe amiről első blikkre mást gondolunk,de valahogy én mostanában mindig azt kapom amit várok.

A Szépségtapasz borítója nagyon megtetszett,és kézben tartva még szebb,színesebb és annyira ordít róla,hogy bizony itt családi dolgok lesznek terítéken.

Amire nem számítottam az a remek humor!

Lanie a háromgyerekes anyuka története egy költözéssel kezdődik-felesleges elmesélni,hogy mi minden történik velük,nagyjából elképzelhető miből is áll egy háromgyerekes család napja,főleg egy olyan anyukával az élen aki tökéletességre törekszik,persze a gyerekek rendre keresztülhúzzák a számításait.

Sok hasonló könyv került már piacra,ezt mégis érdemes elolvasni,már csak azért is mert nélkülöz minden erőltetettséget,olyan lazán,emberien,humorosan mesél,hogy eszünkbe sem jut fintorogni,hogy ilyet már olvastunk.

Már egy ideje érik bennem a bejegyzés,és emlékszem elolvasás után kicsit haragudtam a könyvre ,mert aminek az elején olyan nagy feneket kerít,annak a sztori végére ripsz-ropsz talál megoldást,de most egy kis idő eltelte után már csak arra emlékszem ,hogy milyen jól szórakoztam.

Kisgyerekes anyukáknak kötelező,rengeteg ismert konfliktus,eset,nehézség és meg mosolyogtató történet köszön vissza a könyv lapjairól.

Nincsenek megjegyzések: