2011. augusztus 18., csütörtök

Elizabeth Chandler:Akit egy angyal megcsókolt -Angyali szerelem


A (ha jól tudom) négy részes sorozat első darabja a könyv-sorozatoknál megszoktam,hogy elég vastagok az egyes részek,ezért meglepett a könyv vékonysága,mindössze 184 oldal.

Az angyalos sztorik mindig is érdekeltek,van a témához kapcsolódó könyvem,van angyal gyűjteményem és egyszerűen szeretem Isten eme teremtményeit,ja és természetesen hiszek bennük!!!!

Ifjúsági sorozatról van szó,így teljesen az angyalos részekre koncentráltam,hiszen nem várhatom,hogy engem még elvarázsoljon a tiniszerelem,és az iskolás történetek-meglepően jó kis páros a főszereplő Tristan-nem tudtam elvonatkoztatni Szenvedélyek viharában c. film Tristanjatól,hiába egész más karakterek ,Tristan úgy lebegett előttem mint Brad Pitt:P

Ivy tökéletes kamasz-legalábbis áldottam érte,hogy keveset nyafog! És akárcsak én Ő is fél a víztől.

A fülszöveg borzasztóan sok információt megoszt velünk,sokkal szívbemarkolóbb lett volna a könyv,ha homályosan fogalmazzák meg.Így viszont ,hogy teljes egészében leírja a sztorit,már csak lapoznunk kell-sokat elvett így a történetből.

Valahogy úgy érzem,hogy a következő kötetek lesznek igazán jók,hiszen ez egy bemelegítő kör volt.

A sorozat összes részének csodaszép lett a borítója,ezekkel a rózsákkal nem lehet mellé lőni.


Nincsenek megjegyzések: