2011. november 14., hétfő

A lány, aki tud repülni


Aki felnőtt vegye elő gyermeki oldalát, aki gyermek annak úgyis kéznél van.

Egy fantasztikus mesét olvastam! Szerettem, mosolyogtam, sajnáltam, izgultam, ujjongtam.

Piper kései gyermekként született egy vidéki településen, ahol mindenki mindenkit ismer és egy minden lében kanál szomszéd által mindenki, tud mindenkiről mindent. Egy napon Piper különleges képességet fedez fel magán, nem árulok el sokat, hogy tud repülni. Nagyon élvezte a tudását, ami nem lehet meglepő, és lelkesen gyakorolt. Persze szülei tiltották, szégyellték lányuk eme tudását. A szülők nagyon szimpatikus karakterek voltak, főleg az apa lopta be magát a szívembe.

A település pikniket szervezett, ahol egy kis megaláztatás után főhősünket beválasztják a baseball csapatba. Ott követi el a végzetes hibát, kiderül minden és másnapra az egész világ tudja, hogy mi Piper különleges képessége. Ezek után kezd izgalmassá válni a történet, ami a végéig úgy is marad. Itt kezd el kicsit hasonlítani a történet az X-MEN filmre.

Nagyon szerettem Piper személyiségét, gondolkodás módját, kitartását. Rengeteg kedves karaktert hoz még elő az írónő és találkozhatunk egy rendkívül titokzatos figurával is.

Örülök, hogy nyitva maradt történetet. Várom a folytatás

Nincsenek megjegyzések: