2012. április 7., szombat

Ben Sherwood: Merülj alá az álmokért!

Te jó ég!
Hogy ez micsoda könyv volt!
SPOILER, de csak egy ici-pici, az is csak talán..

Emlékeztetőül:
Gyönyörű borító!
Világítótorony, egy kedvesnek tűnő férfi, víz, hajó, vízparti település, egy beagle: minden klassznak tűnik, aztán hirtelen egyre s másra megszűnik a jó, s jön a rossz. 
Előrevetítve minden, sejtem a történéseket, unom, mert én nem így csinálnám. Aztán majdnem elhiszem, itt jött egy jó kis klassz valami, de aztán rájövök, hogy jól birizgált odabent valami...
Találok benne logikai bakit, de ez már nem is érdekel, mert egyébként egy könnyen olvasható, számomra magvas gondolatokat nem tartalmazó könyvecske, amiben majd összezuhantam az ágyjelenetnél :S
Akkor majdnem sípcsonton rúgtam magam, mit Oscar Schell...
De végül a Charlie is felnőtt, vagy mi... A szél is fújkált, a hullámok is fröcsköltek, a testvérszeretet is megmaradt, meg Joe, az ateista is szerette továbbra is a whisky-t, no meg Tink is jógázhatott tovább....

Szóval na, hát hmm.. én kínlódtam kicsit. 

Miért nem tetszhet a könyv? 
A. Földhöz ragadt vagyok- egyszerűen nem hiszem el. 
B. Nem szeretném, ha ilyenben lenne részem, mert különben jujjj.
C. Inkább Edward és Bella szerelme. :)

Nekem ez a történet sok volt.., sok és egyszerre kevés. A csillogás, meg a megszűnés, meg a mezsgyék, meg, hogy mi döntünk, meg, hogy merüljek alá az álmokért..., nem hittem el egy mondatát sem.

No, mondom, hogy a hitemmel van baj-biztosan…. én ebben nem hiszek, ellenben meseként sem tudtam elfogadni. 
Mondjuk amikor megláttam rajta Nicolas Sparks ajánlóját akkor lelohadt a szemem csillogása, amit más neves jó nevek élesztettek és csiszoltak fel. 
Most akkor mi van???


ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚgy megsimogattam volna a Beagle-t, aki egyébként Oscar. :)

Nincsenek megjegyzések: