2012. augusztus 25., szombat

Trux Béla:A templomos lovag - Akkon I.

    Felkaptam a fejem mikor megláttam,hogy magyar szerzője van a könyvnek,mostanában bele vagyok esve a történelmi regényekbe,gondoltam akkor tágítsuk a látókörünket egy kis lovag témával is.Néztem is nagyokat olvasás közben,ugyanis a szerző nem aprózta el a dolgot,rendesen feltérképezte ezt a szeletkéjét a történelemnek és rendesen bevisz minket a lovagok erdejébe,mindent megtudhatunk a lovagokról,az életükről,hogyan jött létre az első lovagrend és a többi.
Nekem néha ez rosszul is jött ,mert szegény Tristant hajtottam volna,hogy minél előbb megtudjam mire jutok vele,és bizony sok kanyar van a sztoriban,de mindenképpen érdemes neki ülni.
Az elején kicsit megrémültem,hogy Tristant nem sikerül megkedvelnem-nekem kissé nyálas volt.
A történet ott kezdődik,hogy Tristan a szomszéd birtokon élő lányba beleszeret,ám a lány olyan dologra veszi rá,ami miatt Tristan menekülni kényszerül,birtokát a templomosoknak ajánlja ,Ő maga pedig beáll a rendbe-na eddig volt a romantikus szál,és az a Tristan aki szerintem kissé gyermeteg volt.
A történet közben kiderül,hogy lehet nem éppen jókor csatlakozik a lovagrendhez, megvan a maguk baja,vagyis nem egy nyugis időszaka ez a lovagoknak.

Elég vaskos a könyv,kíváncsi vagyok mit tud még nekünk nyújtani a következő rész.
A borító nagyon tetszik,Tristant pont így képzeltem el! Talán egy kemény fedelet elbírt volna a könyv.
A szerző stílusa nagyon tetszik,nagyon jól passzol a nyelvezete a történethez,szerintem egyik nagy erőssége ez a könyvnek,ettől válik igazán hitelessé.  

Nincsenek megjegyzések: