2008. november 19., szerda

Stephenie Meyer:Twilight/Alkonyat

Nem szeretem a fantasy könyveket sem a sci-fiket.Valami mégis azt súgta,hogy ezt a könyvet érdemes kézbe venni-mondjuk a reklám is megtette a magáét,úton-útfélen belebotlottam .

Ami először meglepett,hogy tulajdonképpen ez ifjúsági könyv!!!Aztán az,hogy eléggé vaskos kötet!

Na de lássuk a medvét,akarom mondani a vámpírt-:)

MIelőtt még dicsérni kezdeném,megfogadtam,hogy csak nagy vonalakban irom le a tartalmát,mert ha megirnám elveszne az izgalom!

Bella úgy dönt Phoenixböl egy időre apjához ,a ködös és esős Forksba költözik.

Átlagosan indul az új élet,minden nap eső,köd,beilleszkedés egy új közösségbe.

Bella magának való tinilány,inkább mindent és mindenkit megfigyel az aktiv részvétel nem az ő asztala.

Az osztálytársak mind kedvesek és élénken érdeklődnek Bella után,ám Ő egy nap az ebédlőben felfedez egy kisebb csoportot amely teljesen elkülönül.Edward Cullen és testvérei nagyon mások mint a többi iskolás Bellának ez rögtön szemet szúr,és valami érthetetlenül vonzani kezdi Edwardhoz....

Na ennyit a tartalomból-igen gonosz vagyok!:)

Azért annyit elárulok,hogy Edward és Bella ha tyúklépésekkel is de egyre közelebb kerülnek egymáshoz.Bella apró kockánként újabb és újabb rejtélyt kap Edwardról és Ő nekiáll ezeket összerakni,az eredmény igencsak meglepő és hihetetlen-Edward egy vámpír!Persze a kedves,félénk és jóképű fajtából:)

A történet végig nagyon izgalmas és lebilincselő-nem volt egy unalmas sor sem a könyvben!!!

És hogy ne csak dicsérjem:Túl sok volt benne az érzelmi,romantikus vetület,és nehezen hihető mondatok ,gondolatok jelennek meg egy tinilánytól!!!!Kicsit lehetett volna benne több véres jelenet....na de majd a következő részekben!

4 megjegyzés:

nasia írta...

Örülök, hogy írtál a Twilightról.:) Én még november elején olvastam el a három kötetet angolul, röpke egy hét alatt. Sose hittem volna, hogy tudok idegen nyelven is ilyen gyorsan olvasni.:D Most a negyediket gyűröm - még van belőle 100oldal - de ha folytatnám, megint elmaradnék a beadandóimmal ezért próbálom halogatni.

Pedig a 20évemmel én már nem tartom magam tininek, mégis annyira magával ragadott, mint bármely tizenévest. Biztos mindannyian ilyen erős érzelmi kapcsolatra vágyunk - én legalábbis ebben látom a könyv népszerűségének okát.

Néha én is furcsálltam Bellát, bár inkább a további kötetekben voltak olyan dolgai, amiket nem értettem - de nem spoilerezek.:)

És persze várom a filmet is.

Csenga írta...

Én már húsz is elmúltam-és nekem pont ezért volt túl csöpögős,romantikus.
Azért is irtam,hogy több véres jelenet ellensúlyozta volna a sok érzelmi szálat.De mindezek ellenére számomra is letehetetlen volt a könyv:)
Még nem tudom megnézem-e a filmet,nekem általában könyv után a film mindig csalódás.

Lujza írta...

Természetesen vérbeli tiniként beleszerettem a könyvbe. Nekem különösebben semmilyen hiba nem tűnt fel, de így, utólag néha tényleg furcsállom Bellát.
Edwardba meg szerelmes vagyok, ehhez kétség sem fér.
Nem tudok olyan jól angolul, hogy el tudjam olvasni, németül pedig nem tudtam megszerezni, inkább várok. A filmre holnap megyek, nagy valószínűséggel egyedül, ugyanis csak nekem sikerült ilyen hamar elolvasni a könyvet, csak nekem jár ez az élvezet.
Várom a sorozat többi részét is...Türelem rózsát terem...remélem...

memoir írta...

hát meglepődtem, hogy ennyire dicséritek, pedig nem vagytok tinik. Azt hittem, túlreklámozzák, és olyan tipikus tinikönyv lesz. De ha ennyire dicséritek, előfordulhat, hogy elolvasom.