2009. szeptember 17., csütörtök

Jennifer Crusie:Fogadj rám

Csak azért vettem ki a könyvtárból ezt a könyvet mert cseresznyék vannak rajta..na jó meg azért is mert nagyon lehúzós véleményt nem olvastam róla,csak azt ,hogy az egészséges romantikát kedvelőknek..na azért én találtam egy-két csöpögősebb részt,de maga a sztori és a sok jópofa szöveg ellensúlyozta a szájhúzogatást.

Min-t egy este pasija épp egy bárban dobja...Min bosszús meg ilyenek,és barátnői unszolására épp felszedni készül valakit,mikor véletlenül meghallja,hogy volt pasija fogadást köt egy görög isten kinézetű sráccal,hogy Min-t nem tudja 1hónap leforgása alatt ágyba vinni,Min pedig úgy dönt mindkét férfit megleckézteti tudván ,hogy nekik fogalmuk sincs ,hogy Min mindent hallott....így kezdőik a sztori ami úgy folytatódik,hogy Min és a görög isten-Cal ,a véletleneknek köszönhetően állandóan összefutnak,találkoznak így szép lassan megismerik,megkedvelik egymást,bár eleinte utálták egymást,és Minnek kell valaki aki elkíséri húga esküvőjére,ezzel is befogva anyja száját aki állandóan azon sápítozik,hogy Min fogyjon le,és menjen férjhez-nekem Min anyja kissé túlzás volt...

Aztán a barátnők, a volt ex pasi,Cal volt barátnője ,és a szülők folyamatos belekotnyeleskedése a dolgokba állandó vitát,félreértést,és szerencsétlen randikat eredményez.De Min és Cal legyőz minden akadályt legyen az fánk,vagy virágos cipő-esetleg ,nyuszis ,cseresznyés,fondorlatok,nehézségek..hogy aztán beteljesedjen a tündérmese.

Közben kiderül hogyan sikerül húga esküvője,vajon Min apja tényleg csalja -e az anyját,és a barátnőknek is jut -e a tündérmeséből?

Szórakoztató,könnyed,humoros könyv.

Persze a csöpögés ellenes énem,talált kötözködni valót,de ugye most lazaságra vágytam,meg is kaptam akkor meg mit kötekednék??


Nincsenek megjegyzések: