2009. október 9., péntek

Jennifer Weiner:Egy cipőben


Weiner már belopta a szívembe magát a Jó az ágyban-nal ,és most végleg kedvenc lett. Tipikus csajos módon kezdődik a sztori,Rosie a harmincas szingli,azt reméli munkatársában végre megtalálja az igazit,ám mikor húgával találja egy ágyban a herceget,végleg összeomlik. Új élet,új állás,csak a család a régi,a papucs apukája és a gonosz mostoha. Maggie, Rosie húga épp készül nővérének elmondani,hogy a véletlen folytán rábukkant rég nem látott nagymamájukra amikor is Rosie a világ végére zavarja,Maggie aki végül egy egyetem könyvtárában húzza meg magát,mint hajléktalan. A történet közben bemutatja a nagymamát,aki egy nyugdíjas otthonban él,és szintén az unokáiról álmodozik nap mint nap,és lassan az is kiderül milyen szomorú dolog választotta el őket egymástól.... Azt szeretem ezekben a csajos könyvekben,hogy határozottan fejlődnek,már nem elég a táskák,hapsik,bulik klisé némi tartalommal is meg kell tölteni,hogy az olvasó újra az ilyen könyveket vegye a kezébe. A csajos dolgok közül itt a gyönyörű cipők kerülnek előtérbe, kicsit olyan volt mint Jennifer Crusie könyvét olvastam volna,(Fogadj Rám),de ugye vannak véletlenek. Rosie végül is összeszedi magát,új állását jobban élvezi mint a jogi pályát,csakhogy egyre jobban hiányzik a húga,annak ellenére,hogy elárulta Rosiet. Végül is ezek a történetek arra is jók,hogy megmutassa,hogy akit szeretünk annak sok minden megbocsájtható és ,tanulhatunk a hibáinkból,és sosem késő újrakezdeni,valamint azt hogy a jó elnyeri végső jutalmát.Igazi pozitív,rózsaszínes regény ,de én nagyon élveztem.

Persze a borító nem tökéletes,többször említettem már,hogy utálom ha film alapján kreálnak hozzá borítót.


Nincsenek megjegyzések: