2009. november 4., szerda

Camilla Lackberg: Jéghercegnő

Miután megtudtam a szerzőről,hogy 2005-ben Svédországban az Év írója lett,és a többi műve is a sikerlisták élén áll,azt gondoltam velem van a baj amiért ez nekem nem jött át.

Olyan érzésem volt,hogy az író elolvasott egy csomó könyvet,és a neki tetszőkből írt egy saját regényt.Krimi terén nem vagyok valami tapasztalt,de amikor olyan blődségeket olvasok,hogy a gyilkos egy nyugdíja néne,és a főszereplő simán járhat kelhet az áldozat házában míg a nyomozás tart,na meg a rendőröknek eszébe sem jut ellenőrizni az áldozat utolsó hívásait,bezzeg a mezei írónőnek igen ....pffff.

Egyébként az egyéb szálakból talán lehetett volna egy regény,mert bizony annyi szálat kell követnünk,hogy az én agyam nehezen azonosította az újra és újra felbukkanó szereplőket.

No de a történet röviden:Erica az életrajz író,hazatér gyerekkori házában miután szülei autóbalesetben elhunynak ,és pont akkor megölik gyerekkori barátnőjét Alexát is.Miután újra felveszi a kapcsolatot Alexa szüleivel,hamarosan viszont látja szintén gyerekkori ismerősét Patrikot aki közben rendőr lesz,és Ő nyomoz Alexa ügyében akit a saját fürdőkádjában találnak meg.Természetesen szerelembe esnek,és aztán jönnek az újabb szereplők is akikre feleslegesen veszteget oldalakat mert a végén kiderül,hogy nem sok közük lesz a történethez.

A nyomozás mint mindig lassan halad,közben lesz még egy hulla,aztán hirtelen minden egy csapásra megoldódik.De persze közben rengeteg titokra is fény derül,ami már régóta nyomasztotta a városka egyes lakóit.

Valahogy nem izgultam olvasás közben,nem akartam kitalálni vajon ki tehette,és meg sem lepődtem mikor újabb és újabb "csavar" került a történetbe.

Ha lehet más krimikhez hasonlítani nekem a sütis krimik is izgalmasabbak voltak mint ez.

Nincsenek megjegyzések: