2010. szeptember 3., péntek

Freya North:Mindent anyánkról


Anya lánya kapcsolatot boncolgatja a könyv,nem is rosszul bár mostanában olyan könyvek akadnak a kezembe amik után hiányérzetem maradt. Sajnos ez sem kivétel, bár nem rossz könyv, de úgy éreztem North belekap sok témába, felszínesen megkarcolgatja őket de amint azt várjuk, hogy na akkor ássunk a mélyére már vége is van a könyvnek-bár elég vaskos a kötet.

Cat, Fen, és Pip tulajdonképpen anya nélkül nőnek fel, na nem azért mert nincs nekik, hanem mert anyjuknak egy férfi fontosabb volt. A nagybácsi nevelte fel a lányokat példás szeretetben és egyetértésben. Persze mindhárom lánynak megvan a maga élete, és tulajdonképpen itt véget is érhetne a könyv ha nem bukkanna fel a rég nem látott anya....

Olvasás közben sokszor párhuzamot vontam a saját életem, családom az anyámhoz és a testvéreimhez fűződő viszony között, de rájöttem felesleges más családokhoz mérni magam mert annyi mindenen múlik, hogy milyen marad a család ha önállósodik az ember. Van aki megpróbál egy átlagos viszonyt fenntartani, van aki nem érzi szükségét a minimális kapcsolatnak sem.

Felemás érzéssel csuktam be a könyvet, épphogy elkezdett tetszeni,bólogattam, hogy na ez az, ez már valami amikor jött egy kiábrándító rész és újra azt gondoltam nem valami jó ez a könyv. Éppen ezért North kap még egy esélyt Tőlem, és elolvasom a Szerelmi titkokat is állítólag az a a történet már kerekebbre sikerült.

Valahogy elszaporodtak a szexjelenetek a könyvekben lett légyen az krimi, vagy szórakoztató irodalom, vajon az írók azt hiszik mint a filmesek, hogy csak akkor lesz eladható a termék ha ágyjelent is van benne?? Én a kevesebb több híve vagyok, könyvben is filmen is elég ha addig tudatosul a dolog, hogy összeborulás, snitt és a többit fedje jótékony homály. És ebben a könyvben valahogy elég nyersre is sikeredett egy egy ilyen rész. Kiábrándító volt.

A borító zöldeskék színvilága tetszik.



Nincsenek megjegyzések: