2010. szeptember 24., péntek

Karen Marie Moning:Keserű ébredés




Egy újabb tündéres sorozat első darabját tesztelhettem...még mindig nem tudom eldönteni,hogy jó volt -e vagy sem...inkább maradjunk a közepesnél.

Ami tetszett:A jó szövegek, és úgy vettem észre szerencsésen elkerültük a kavarodást,és egyebeket már ami a tündér mítoszt illeti,akárcsak a Veszélyes Játék-ban itt is ugyanazokat az információkat olvastam a tündérekről.

Izgalmas volt,haladt a történet,és igencsak zordra sikerültek a tündérek.

Ami nem tetszett:A főszereplőt nem sikerült megkedvelnem,az a tipikus lány aki huszonkét éves de tizenhatnak látszik és az agybéli képességei sem mutatnak fejlődést.A rózsaszín ruhák,körömlakkok,és a haján kívül valahogy mást nem nagyon érzékel a környezetéből,vagy ha igen ezeket a külsőségeket akkor is beleszövi a mondandójába.Sok klisé volt a sztoriban,mikor körbejárták a sok sok szörny házát mindenféle cucc után szimatolva,na az nagyon unalmas volt-főleg hogy elég sűrűn csinálták.

A történet szerint Mac nővérét meggyilkolják Dublinban,csak a történet közepénél kapunk először némi utalást arról,hogy pontosan mi is történet a lánnyal.Mac úgy érzi muszáj Dublinba utaznia,hogy megtudja miért is nem sikerült a rendőrségnek elkapnia a gyilkost.

A véletlen aztán egy furcsa férfival hozza össze Macet ,aki úgy tűnik,hogy csak hasznot akar húzni Mac tudásából-erről a tudásról Mac sem nagyon tudott eddig,úgyhogy egyszerre szakad a nyakába a gyász,a félelem,új kihívások,és ismeretek a különböző lényekről nem is beszélve.

Ami nálam kicsapta a biztosítékot az a szexel zsaroló tündér-kész voltam!!A tündér megjelenik és a lány a nyílt utcán letépi magáról a ruhát,könyörögve egy gyors menetért...és ez nemcsak egyszer fordul elő.Ez volt az a pillanat mikor már nem tudta feltornázni magát a történet,hiába az izgalmas,fordulatos befejezés,ami azért engem nem is lepett meg annyira.

Lehet ha fiatalabb lennék és rugalmasabb másképp néznék a könyvre.


4 megjegyzés:

szeee írta...

:D kíváncsi voltam, hogy mit írtál róla. hát én eddig a szexért könyörgésig nem jutottam, de ez kész :D:D:D kritikán aluli ez a könyv...

Csenga írta...

Nem mondod,hogy elkezdted olvasni???:D

Én a mai napig csodálkozom ,hogy a Molyon most is megy a sikoltozás a sorozat többi részéért.... nem értem mi ebben a jó,pedig én elég nyitott vagyok minden műfajra ,meg stílusra...

szeee írta...

De-de :D nekem amúgy a nyelvezetével is gondom van, a hülye rózsaszín és ezüstszandálos picsogásról már nem is beszélve. Olyan egyszerű a nyelvezete is, meg a történet olyan kidolgozatlan, hogy csak nézek, hogy hogyan rajonghatnak ezért felnőtt emberek :-o

Csenga írta...

Nekem a csaj nagyon unszimpatikus volt, pont az Ő nyafogásával kezdődik a történet...később sem tudtam megkedvelni+jöttek a szexel zsaroló tündérek:D és onnantól nekem felejtős lett:P