2010. szeptember 1., szerda

Katie Fforde:Szerelmes levelek

Jane Austen bájt és Jilly Cooper humort ígért a borító. A bájt megkaptam, de humorból még van mit javítani... igaz Jilly Cooper tollából eddig semmit sem olvastam,úgyhogy lehet, hogy a maga módján humoros a regény csak nekem nem jött át eléggé...

Laura huszonhat éves. Szűz főhősünk, egy pici családias könyvesboltban dolgozik, imádja a könyveket, az olvasást,és egész jól eléldegél ám munkahelye megszűnése arra készteti, hogy kicsit bátrabban nyisson az élet minden terén. A véletlenek sorozata egészen egy könyvfesztivál szervezéséig sodorja Laurát, ahol nincs más dolga mint a kortárs irodalom egyik nagyágyúját megszerezni a fesztiválra.

Nekem pici hiányérzetem maradt az olvasás után, a történet a könyvfesztiválra épül mégis mikor végül sor kerül rá alig esik pár mondat róla mintha csak egyik mellék szála lenne a történetnek. Laura nekem túl gyerekes volt ahhoz képest,hogy huszonhat éves. A szerző próbálta Jane Austen stílusában ábrázolni a szerelmet, pici félreértések, nagy összeborulások de Austen tollából nekem eredetibbnek hatott.

Ennek ellenére az utolsó sorra is kíváncsi voltam, olvasmányos a könyv cseppet sem unalmas. Igazi mai lányregény, a szingliség minden kellékével. A szerzőtől fogok még olvasni, a Hív Amszterdam a polcon van de azt hiszem kicsit még váratom.

A könyv címét nem tudom hová tenni, egyetlenegy szerelmes levél sincs a történetben nyomdahiba annál több, ezek nagyon idegesítettek és sajnos nem egy-két hibáról van szó(striguláztam olvasás közben).



2 megjegyzés:

Borostyán írta...

A borítója nekem nagyon tetszik! :)

Csenga írta...

Borostyán a borítója tényleg nagyon kis helyes:-)